من قبلا تکون های ریزش حس میکردم فق سمت راست شکمم الان ی هفته ست تقریبا هیچی حس نمیکنم..
دختر منم همش خودشو یه گوشه جمع میکنه 🍓😍
دخمل من اینجوری نمیکنه که 😂 زیر شکمم وول میخوره لگد میزنه فرار میکنه
دخمل منم همش چپ اینکارو میکنه 😂
دختره درسته ؟؟ دخترا اینجورین اخه ، منم جدیدا حس میکنم یهو یه طرف شکمم سفته بعد یکم لمس کردن جابجا میشه دخترکم 😍🥹😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.