۵ پاسخ

من قبلا تکون های ریزش حس میکردم فق سمت راست شکمم الان ی هفته ست تقریبا هیچی حس نمیکنم..

دختر منم همش خودشو یه گوشه جمع میکنه 🍓😍

دخمل من اینجوری نمیکنه که 😂 زیر شکمم وول میخوره لگد میزنه فرار می‌کنه

دخمل منم همش چپ اینکارو میکنه 😂

دختره درسته ؟؟ دخترا اینجورین اخه ، منم جدیدا حس میکنم یهو یه طرف شکمم سفته بعد یکم لمس کردن جابجا میشه دخترکم 😍🥹😍

سوال های مرتبط

مامان تیام مامان تیام ۶ ماهگی
مامان دِنیز🍫🐣 مامان دِنیز🍫🐣 ۹ ماهگی
مامان شاهین👼🏻💙 مامان شاهین👼🏻💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان حسین اقا مامان حسین اقا ۱ ماهگی
مامان گیسو ایسو صدرا مامان گیسو ایسو صدرا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجمون مامان جوجمون هفته هفدهم بارداری
مهسا مهسا قصد بارداری
مامان تو دلی 👼🏻 مامان تو دلی 👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری