۵ پاسخ

اره عزیزم تو هفتت پایینه نگران نکن هودتو

البته اینم بگم خیلی بخاطر جنگ استرس دارم و گریه کردم و صدای انفجار هم خیلی منو ترسوند.همه چی احساس میکنم حال بچه مو بد کرده

اره عزیزم طبیعیه از ۲۸هفته باید حرکات را بشماری و این ک پایین لقد میزنه هم عادیه چون باهاش پایین قرار داره

منم امروز روز سومه که تکونای پسرم خیلی کم شده.....خیلی نگرانم.در حد نبض.توی لگنم.قبلا کاملا توی شیکمم میچرخید حس میکردم.....از همون روزم پوست شیکممو دست میزدم سرد بود.....شیکممو سه روزه پیچیدم و نبات داغ میخورم.چیکار کنم؟قبلا شبها تا دراز میکشیدم شروع میکرد به تکون خوردن و شیطنت کردن تا نصفه شبا.دیشبم تا نصفه شب بیدار بودم اما تکون نخورد.مامانم میگه بچه سرماخورده.بخدا ۴ روز پیش دکتر بودم.سونو کرد گفت بچه کاملا حالش خوب و سرحاله.

بعضی روزا کمتر تکون میخورن طبیعی

سوال های مرتبط

مامان هدیه و👶 مامان هدیه و👶 هفته سی‌وهشتم بارداری