هیچی نمیشه فریز کن بره
اره عزیزم چرانمیشه
منم اضافی خورشت و میزارم فریزر
کلا سعی کن هر غذایی رو کم درست کنی ولی تازه بخوری
من اصلا دلم نمیکشه غذای فریزری
با قابلمه نزار وقتی سرد شد تو ظرف در بسته باید بریزی بزاری فریزر منم اینکار میکنم تا یه هفته
بستگی به فریزرت داره بعضی فریزرها بو میگیره واسع منم اصلااااا بو نمیگیره وقتی میزارم بعد یکماه هم دربیارم گرم میکنم مثل روز اوله
خورشت دگ چ فرقی داره فریز کن گلی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.