نفسای مامان😍💕💋
هنوز واکسن یکسالگی ماهلین رو نزدم😩💔😒

تصویر
۷ پاسخ

بچه هات دعوا هم میکنن با هم؟

واااای ننه ننه چه بانمکن ماشالله بهشون

الهیییی فرشته هاا چقد شبیه همن ماشالااا 😍

عشقای ❤❤ خاله

چرا ؟الان که دیگه بهداشت باز هست میتونی بری بزنی

ماشالله
چقد فاصله سنی دارن
وبی هر دوشونم کوچیکن خدا قوت بهت

ای خوداااا قربونشون چ نازن ماشالله

سوال های مرتبط