۵ پاسخ

من زایمانم طبیعی بود
من تا ۱۰ روز خون ریزی کم داشتم بعد ده روز ترشح زرد تا ۳۴ روز بعو ۳۴ روز خون ریزی پیدا کردم تا یکهفته یعنی تا ۴۰ روزگیم بعدش خون ریزیم تموم شد ۴۵ روزگی دوباره خون ریزی اونم تا یکهفته دیگ بعدش ترشح زرد نداشتم کامل اوکی شدم دردم هم ن اصلا دیگ ندارم

اره من تا ۲۰ روزگی خون داشتم بعدش دیگ نداشتم بعد ۳۵ روزگی پریود شدم با دل درد خیلی زیاد و خون خیلی زیاد الان ۳ روزه که پریودم

خونریزی زیاد و درد زیاد

خون ریزی زیاد طولانی داشتم که با دارو قطع شد دفعه اول

من زایمانم طبیعی بود چند روز اولی خونریزی داری بعد درحد پریودی میشه
و موقعه شیر دادن درد پریودی میگیرم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۷ ماهگی