۶ پاسخ

مامان یلان من کالسکه دخترموسه باراستفاده کردم میخام بفروشم جاندارم🫠

من کریر نگرفتم چون دیدم خیلی استفاده نمیشه
کالسکه گرفتم برند کیدیلو

من کالاسکه فقط مسافرتی کم حا گرفتم همه جا با ماشین میریم

من کریر اصلا بدردم نخورد همینجوری مونده .
ولی کالسکه مارک خوب خریدم الان پسرم ۵سالشه هنوز ازش استفاده میکنیم
مرکز خرید میریم یا جاهایی که پیاده روی زیاده راحت استفاده میکنه نه اون خسته میشه غر میزنه نه ما اذیت میشیم
کالسکش تا ۱۰۰ کیلو وزن تحمل میکنه .

من کالسکه گرفتم
کریر نگرفتم، بچه توش بدن درد میگیره
قیمت خوب میخوای پرتابل دلیجان بگیر
خیلی عالی نیست اما خوبه

کریر خوبهااااا ولی واجب نیست بنظرم و زیاد هم قابل استفاده نیست
کالسکه های تک کیدیلو خوبه هم قیمتش مناسبه هم اینکه خوشگله

سوال های مرتبط

مامان حامی💙 مامان حامی💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پناه🎀 مامان پناه🎀 هفته سی‌وهشتم بارداری