ایمیونس
هیچی عزیزم بعد دوسال دکتر مولتی و اهن قطع کرد نباید داد.... مگر اینکه کمبود داشته باشه....
الان شربت ویتامین دی فقط باید داد
آهن فقط
من ویتامین ویوا کیدز میدم
مولتی دیگ نمیدم چون اضاف وزن داره مولتیودکترش حذف کرده جاش اد میدم واهن
تازه اشتها نداشت ازامروز شربت باریج میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.