خانما به بچه هاتون چه مولتی میدید؟؟

۶ پاسخ

ایمیونس

هیچی عزیزم بعد دوسال دکتر مولتی و اهن قطع کرد نباید داد.... مگر اینکه کمبود داشته باشه....
الان شربت ویتامین دی فقط باید داد

آهن فقط

من ویتامین ویوا کیدز میدم

مولتی دیگ نمیدم چون اضاف وزن داره مولتیودکترش حذف کرده جاش اد میدم واهن

تازه اشتها نداشت ازامروز شربت باریج میدم

سوال های مرتبط

مامان دخترای قشنگم❤️ مامان دخترای قشنگم❤️ ۳ سالگی