۱ پاسخ

سلام عزیزم من چندمدل زینک امتحان کردم واسه دخترم
ولی فقط زینک سولفات ک ایرانی هم هست برای اشتهاش خیلی خوب بود و روزی ۵ سی سی

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان دوجوجومَمَد🐥 مامان دوجوجومَمَد🐥 ۲ سالگی