کهیر بارداریه عزیزم
کهیر بارداریه..من اوایلش اینجوری میشدم..الانم دارم اما خیییلی کم..به رب و گوجه و بعضی سبزی ها حساسیت داشتم..مثلا قرمه سبزی و اش بخصوص میخوردم پر میشد بدنم..دیگه رعایت کردم خوب شدم..بعضی وقتا که اذیت بودم دکترم بهم سیتریزین داد میخوردم
اگرآبدارن احتمالازوناباشه.بتامتازون بزن
من هم همین شکلی شده پوست شکم و پاهام. چون آزمایش هام خوب بود دکتر تشخیص کهیر بارداری داد و گفت به خاطرش تحت نظر دکتر پوست هم باشم. یک ماهی هست درگیرشم ولی خارش ها همچنان هست☹️
این حساسیت برا بارداری ک ماه آخر این جوری میشی و بعد زایمان خوب میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.