۵ پاسخ

کهیر بارداریه عزیزم

کهیر بارداریه..من اوایلش اینجوری میشدم..الانم دارم اما خیییلی کم..به رب و گوجه و بعضی سبزی ها حساسیت داشتم..مثلا قرمه سبزی و اش بخصوص میخوردم پر میشد بدنم..دیگه رعایت کردم خوب شدم..بعضی وقتا که اذیت بودم دکترم بهم سیتریزین داد میخوردم

اگرآبدارن احتمالازوناباشه.بتامتازون بزن

من هم همین شکلی شده پوست شکم و پاهام. چون آزمایش هام خوب بود دکتر تشخیص کهیر بارداری داد و گفت به خاطرش تحت نظر دکتر پوست هم باشم. یک ماهی هست درگیرشم ولی خارش ها همچنان هست☹️

این حساسیت برا بارداری ک ماه آخر این جوری میشی و بعد زایمان خوب میشی

سوال های مرتبط