شاید حساسیت دادی ب جفت..برو پیش دکترت..چیزی نخوردی ک حساسیت بده؟
اصلاح نکردی بدنتو؟؟
عزیزم منم اینجوریم آزمایش ازم گرفتن همه خوب بودن دیگه رفتم دکتر گفت حساسیت برام پماد بتامتازون دوتا قرص یکی کپسولی بود گفت میتونی پودر سدر با گل ختمی با ماست قاطی کنی حالت خمیر بری حموم بزنی به خودت بعد بشوری ازوقتی دارو استفاده میکنم بهترشدم
وای منم همینطوری شدم دوسه ماه پیش
حساسیت داشتم به گوشت گوسفندی اینجوری شدم رفتم بیمارستان دکتر گفت آبله مرغونه 😶 منم هرچی گفتم بچگی گرفتم بیخیال میگفت خب دوباره گرفتی که چی؟ سونو و اینا هم خوب بود باید با آب سرد دوش بگیری بعد هر شش ساعت یبار پماد یا لوسیون کالامین بزنی خیلی موثره خارش رو خیلی کم میکنه
برو بیمارستان بنظرم
عزیزم ایشالا کع هر چی زود تر خوب میشه چیزی دیگه ای هم نداری تا زایمانت
من دختر خالم حساسیت نداشت تا وقتی که حامله شد هر چیز گرمی که میخورد کهیر میزد مثل شما شکمش مثل پاهای شما دون دون های قرمز ریخته بود بیرون از بستی خارونده بود همه قرمز خونی صورتش پاهاش همین جوری میریخت بیرون یکسره پماد میزد قرص حساسیت میخورد رفت بعد حاملگی آزمایش داد گفتن حساسیت داری الانم هر چی هر چی نمیتونه بخور میوه های گرم هم یکم بخورم بدنش میرزه بیرون فورا باید قرص حساسیت بخوره شما هم شاید حساسیت دارین که اینجوری شدین
شیرینی زاد زیاد میخوری عزیزم ؟؟
وای عزیزم اینا اگزما هست،باید ببینی به چی حساسیت داری،
من خودم به ادویه و گرمی و گوشت قرمز و مولتی ویتامین حساسیت داشتم صورتم اگزما میزد و پشت پلکم خارش شدید داشت، عرق شاهطره بگیر با پنبه بکش رو پوستت
اینا واسه تغییرات هورمونی باید تحمل کنی برو دکتر دارو بده تا خارشت کمتر بشه
اگه آزمابشات نرماله پس برو دکتر پوست. پمادی چیزی بهت بده
سریع برو دکتر اگه انزیمکبدیت خوب بوده ممکنه به جفت الرژی نشون داده بدنت ممکنه سریع ختم بدن
عزیزم بدنتو با عرق کاسنی خیس کن باد بزن
پوست خیار بذار
شربت ابلیمو و خاکشیر خنک بخور
یخ بذار جاهایی ک میخاره
هیچگونه ادویه و تندی و چای و قهوه و گردو نخور و درهم خوری نکن و حتما زیر نظر دکترت باش
من تن ماهی خوردم بعد بالا اوردم. کل صورتم این شکلی شد. حتی نمیتونستم دهانمون باز کنم. پوستش کش میومد. تا 3روز این شکلی بودم. بعد پماد زینک اکساید زدم خوب شد.
آنزیم های کبدی خوببود؟ کهیر بارداری یک چیزی که بعضی ها میگیرن
عزیزم حتما برو دکتر به احتمال زیاد حساسیت به جفت پیدا کردی
ببین ب قرص اسپیرین اگ میخوری حساسیت نداری منم همینطور بودم نخوردم بهتر شدم
پشه ای ساسی چیزی ندیدی به چشم داخل خونه
اخه خیلی هم زیاده
حتما به دکترت بگو شاید ختم بارداری داد
الهی بگردم
من نمیدونم چیه ولی دلم برات سوخت
از ته قلبم از خدا میخوام زود زود خوب بشه عزیز دلم
وایییی 😖
به چیزی حساسیت نداری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.