واسه من بعد از خاروندن اینجوری میشد
اگم تحمل میکردم نمیخاروندم دون دون قرمز بود
مثل خودت آزمایش دادم دکتر پوست رفتم نتیجه ای نداشت
عطاری بهم گف گزنه رو بجوشون آبشو بعد صبحانه ناهار و شام یه لیوان بخور
من فقط یبار بعد ناهار خوردم
الان دوساله رفع شده خداروشکر
اگه به گزنه دسترسی داری حتما امتحان کن
من از شما هم بدتر شده بودم
بعد از ازمايش و كلى سونو
متوجه شد دكترم كه به قرص اهنم حساسيت دادم
شما هم شايد حساسيت داادي به قرصت
عزیزم باید بری دکتر چک کنی، دوستان نظر دادن ولی احتمال داره آنزیم های کبدت بهم ریختن و این موضوع مهم هست، برو دکتر برات آزمایش بنویسه حتما
حنای طبیعی بگیر با عرق کاسنی و شاهتره حل کن داخل حمام بزار ۲۰دقع رو بدنت باشه بده کیسه نکش فقط با آب بشور بیا بیرون
حنا رو با اب جوش حل کن بعد عرق هارو بریز بزار بمونه یکساعتی بافتشم نرم تر باشه بهتره
فقط بشین اصلا بلند نشو که لیز نخوری
اره مشابه مشکلت رو داشتم دوسه ماه هرچی میزدم فایده نداش شبا بیخواب بودم تا اینکه دکتر بهم پماد دست ساز داد از داروخانه برام درست کردن اونو که زدم خیلی بهتر شدم
سیتریزین بخور
من سر بارداری قبلیم اینطوری شدم عزیزم از ماه هفت بدنم اینطور شد تا زمان زایمان خواب نداشتم مستقیم زیر باد میخوابیدم مدام در حال دوش گرفتن بودم دکتر هم رفتم گفت حساسیت بارداری پیدا کردی به جفت جنین پسر حساسیت داری تا زایمان نکنی خوب نمیشی به محض زایمان تمام این دونه ها و التهاب ها از بین رفت لباس نخی بپوش سعی کن خودتو خنک نگه داری هیچ راه کاری هم نداره عزیزم سر این بارداری خداروشکر هنوز این مدلی نشدم اینبار دختر باردارم دفعه قبل بخاطر طبع گرم پسر بعد زایمانم دکتر گفت وقتی جنین پسر باشه بعضی مادرها حساسیت نشون میدن
پماد کالامین بزن خارشتو مبندازه
انزیم های کبدی رو چک کردی؟
اگه چک کردی و اوکی بوده،حساسیت به جفت داری.زایمان کنی اوکی میشه
سعی کنخشکنمونه مرتب چرب کن یکم پماد چشمی امتحانکن ببینچجوریه
شاید به ی چیزی حساسیت داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.