خانما علت بالا بودن عدد فری بتا در آزمایش ان تی چیه؟؟

۲ پاسخ

برا منم زیاد زده ولی ریسک اینا همشون کم زده دیروز جوابو گرفتم امروز قراره ببرم دکتر ببینم چی میگه،ازمایش دیگه ای لازمه بدم یا نه،توکل به خدا...

برا منم بالا بود بخاطر همین سلفری دادم
مشکلی هم نبود خداروشکر
هورمون بارداریه ک معمولا ۳ ماهه اول کم‌و زیاد میشه

سوال های مرتبط

مامان سرباز آقا مامان سرباز آقا هفته سی‌وپنجم بارداری