برا منم زیاد زده ولی ریسک اینا همشون کم زده دیروز جوابو گرفتم امروز قراره ببرم دکتر ببینم چی میگه،ازمایش دیگه ای لازمه بدم یا نه،توکل به خدا...
برا منم بالا بود بخاطر همین سلفری دادم
مشکلی هم نبود خداروشکر
هورمون بارداریه ک معمولا ۳ ماهه اول کمو زیاد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.