بستنی بخور اگه تکون نخوره فک کنمبایدبری دکتر هفته ات بالاس
نه عادی نیست. یه چیزی بخور و دراز بکش چک کن،یا بگو همسرت دستشو بذاره رو شکمت چون بعضی وقتا خودمون نمیفهمیم.اگه تکون نخورد ،برو nst
ی چیز شیرین و خنک بخور ببین چی میشه..
شیرینی هم بخوری و ب پهلو چپ دراز بکشی رو امتحان کن بعضی بچه هاهم ترشی دوست دارن مثل لواشک
ان شالله ک حالش خوبه
ماله منم خیلی کم تکون میخوره تو ۱ ساعت ۱ بار اونم خیلی اروم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.