۵ پاسخ

بستنی بخور اگه تکون نخوره فک کنمبایدبری دکتر هفته ات بالاس

نه عادی نیست. یه چیزی بخور و دراز بکش چک کن،یا بگو همسرت دستشو بذاره رو شکمت چون بعضی وقتا خودمون نمیفهمیم.اگه تکون نخورد ،برو nst

ی چیز شیرین و خنک بخور ببین چی میشه..

شیرینی هم بخوری و ب پهلو چپ دراز بکشی رو امتحان کن بعضی بچه هاهم ترشی دوست دارن مثل لواشک
ان شالله ک حالش خوبه

ماله منم خیلی کم تکون میخوره تو ۱ ساعت ۱ بار اونم خیلی اروم

سوال های مرتبط

مامان ایلماه مامان ایلماه روزهای ابتدایی تولد