برای سونو ان تی کدوم سونوگرافی رو پیشنهاد میدید؟

۱۳ پاسخ

حمیرا وفایی و یزدان پناه

من دکترم گفت نسرین اسدی

من نعمت اللهی میرم همه سونو هامو
راضیم از کارش
ولی تعریف یزدان پناه هم زیاد شنیدم

دکتر شکرالهی
خیلی با سواده

منم من همه سونوهامو میرم مریم زارع خفری خدایی راضیم

دکتر اعظم فرجی مجمتع راز
دکتر افسانه یا فرزانه صحراییان
احسان یزدان پناه
دوتای اولی پیششون رفتم سومی اما تعریفشو زیاد شنیدم

سونو دکتر فرزانه صحرائیان خیلی خوبه.یا افسانه صحرائیان.خواهرن

صدیقه یوسفی

دکتر یزدانپناه دقیق جنسیت رو میگه میزاره همراه بیاد داخل فیلم هم بگیری کلا قیمتشم خوبه
من پیش اعظم فرجی رفتم خوب بود ولی جنسیت به زور خودم پرسیدم حق سوال پرسیدن عکس و فیلم و همراه نداری
من ۲۷هفته و ۵روز شد ۴۵۷۰ خیلی گرون میگیره

دکتر ابولفظل نظری خیلی دقیق بهت میگه بچت دختره یا پسر

دکترزنانم به من گفت فقط حمیرا وفایی

من همه سونا هام پیش یزدانپناه بودم راضی هم بودم از همه ش

من همه سونوگرافی های بارداریمو پیش دکتر مریم زارع خفری انجام دادم و راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان دلارام و تو دلی مامان دلارام و تو دلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاوتوت‌فرنگی مامان ایلیاوتوت‌فرنگی ۴ سالگی
مامان ارسلان وتودلی مامان ارسلان وتودلی هفته سی‌ودوم بارداری