سلام مادرها برای عمل سزارین باید کل شکم رو شیو کرد

۳ پاسخ

کامل نه

بکنی بهتره عزیزم

من کردم برای زایمان قبلی ولی مهم فقط جای عمله

سوال های مرتبط