صبحونه رو مفصل بخور ،قبل اینکه نوبتت بشه یکم سرپا باشو راه برو ،یه چیز شیرین هم ببر اگه لازم شد بخوری ☺️
حتما یچیز شیرین باخودت ببر
من نمیدونستم تویروز۴بار رفتم سونوانجام بدم بچه یاخواب بود یا پشت کرده بود ب دکتر😂😂
حتمن قبلش بستنی و آبمیوه بخور تا تکون بخوره ۳ بار رفتم تو اومدم بیرون یه بطری آب قند خوردم قبلش تکون نخورد بعد دوتا آبمیوه بازم تکون نخورد رفتم پایین بستنی خوردم راه رفتم تا تکون بخوره وروجک مقاومت میکرد😂❤️
چیز شیرین با خودت ببر
من نمیدونم ولی سونوگرافی زنگ زدم گفت آب میوه بخور داری میایی انشالا بارداری راحتی داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.