شنبه سونو انتی دارم کاری باید انجام بدم؟

۵ پاسخ

صبحونه رو مفصل بخور ،قبل اینکه نوبتت بشه یکم سرپا باشو راه برو ،یه چیز شیرین هم ببر اگه لازم شد بخوری ☺️

حتما یچیز شیرین باخودت ببر
من نمیدونستم تویروز۴بار رفتم سونوانجام بدم بچه یاخواب بود یا پشت کرده بود ب دکتر😂😂

حتمن قبلش بستنی و آبمیوه بخور تا تکون بخوره ۳ بار رفتم تو اومدم بیرون یه بطری آب قند خوردم قبلش تکون نخورد بعد دوتا آبمیوه بازم تکون نخورد رفتم پایین بستنی خوردم راه رفتم تا تکون بخوره وروجک مقاومت میکرد😂❤️

چیز شیرین با خودت ببر

من نمی‌دونم ولی سونوگرافی زنگ زدم گفت آب میوه بخور داری میایی انشالا بارداری راحتی داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان گل پسر مامان گل پسر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی