سلام خوبین ببخشید به نظرتون جنسیت جنین چیه؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام ممنون اگربتونم فرداعصرمیرم سونوگرافی میام میگم

دکتر ها به سختی تشخیص میدن ما اصلا نتونیم

مگه نرفتی انومالی

شاید دختر باشه زیاد مشخص نیست

انگار پسره

من نمیتونم تشخیص بدم .
شاید بقیه اساتید تونستن😁😂

سوال های مرتبط

مامان گندم و مهوا ❤️ مامان گندم و مهوا ❤️ ۲ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان نازنین رقیه🩷 مامان نازنین رقیه🩷 ۴ ماهگی
مامان فری مامان فری هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کنجدکوچولو مامان کنجدکوچولو ۷ ماهگی
مامان نی نی

❤️❤️ مامان نی نی ❤️❤️ ۸ ماهگی