برند بابلیس هم خیلی خوبه
مک خریدم خیلی وقت پیش. راضیم
من الان نزدیکه 15ساله جانسون دارم عالیه بهترینه
عزیزم من دو سال پیش انرژی مکس گرفتم ۲ میلیون الان نمیدونم چنده فوق العادس
من پرومکس دارم 16سال پیش خریدم 54تومن .تازه چقد سوخته بودم انقد پول دادم
من سال ۸۹ پرومکس خریدم مخصوص موهای فر، واقعا عالیه تا الانم دارمش
لیز گرفتم ۳ و خورده ای عالیه
لیز دارم و عالیه ۶تومن خریدم
اگه میخای هزینه کنی فقط اتو موی لیز بخر
من انزو گرفتم ۲ و خردی
من موهام فره از این اتو راضیم ۲۵۰۰ گرفتم باراباس نانو
بری کراتین کنی راحت تری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.