۴ پاسخ

هیچی نکش مداد و سایه دیگه مد نیست همینو فقط ژل ابرو بزن لیفت بشه

سایه ابرو بزن
من با ژل ابرو لیفت میکنم بعد جاهای خالی رو سایه میزنم خیلی قشنگ میشه

قهوه ای سوخته بکش بعدم‌ریمل ابرو هم‌بگیر ک‌لیفتشون‌کنی خیلی قشنگ‌میشه

مداد کُنته خیلی طبیعی میشه برای ابرو های مشکی ام مناسبه

سوال های مرتبط

مامان هیرمان مامان هیرمان ۹ ماهگی
مامان Anya.Ayhan مامان Anya.Ayhan ۱ سالگی