هیچی نکش مداد و سایه دیگه مد نیست همینو فقط ژل ابرو بزن لیفت بشه
سایه ابرو بزن
من با ژل ابرو لیفت میکنم بعد جاهای خالی رو سایه میزنم خیلی قشنگ میشه
قهوه ای سوخته بکش بعدمریمل ابرو همبگیر کلیفتشونکنی خیلی قشنگمیشه
مداد کُنته خیلی طبیعی میشه برای ابرو های مشکی ام مناسبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.