بچه ها این صندلی غذایه برقی رو گرفتم نظرتون چیه؟؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

مبارکه🥰
منم کیدیلو خریدم، حالت گهواره میشه
تو صندلی غذا میگن خوبه

من سه کارش رو خریدم

مبارکه عزیزم، خوشگله ، الهی به شادی استفاده میکنه کوچولوت 😍😍

عزیزم مبارک باشه حتما حتما عادتش بده بشینه 😘😘😘

برقی چکاری میکنه مگ؟

خیلی نازه 🥰 مبارکه آقا پسرمون

مارک خوبیه ولی برقی بودنش برای چیه؟

تعادلش خوبه ؟اگر بچه شیطون باشه برنمیگرده؟

متاسفانه برای بچه اول من اصلا کاربردی نداشت
رد کردم رفت

خوشگله کیدیلو برند مطرحی هست ، کلا صندلی غذا به نظر من خیلی کاربردیه برای منکه عالی و به درد بخور بود
مبارک باشه

مبارکه عزیزم قیمتشم میگی لطفا

سوال های مرتبط

مامان آرنیک مامان آرنیک هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه هانا هنا مامان پناه هانا هنا ۶ ماهگی
مامان 🩵هامین🩵 مامان 🩵هامین🩵 ۵ ماهگی