بچه ها نظرتون راجب این تب سنج چیه

تصویر
۶ پاسخ

منم دارم بد نیست

الکی و مزخرف و گرون
بهترینش جیوه ای ازداروخونه

منم از همین گرفتم ایشاالله که خوب باشه

عالیه من خریدم

ابجیم داشت میگه دقیق نیستن جیوه ای قدیمیا دقیقن

خیلی دقیق نیست و معمولیه

سوال های مرتبط

مامان حلما و صدرا مامان حلما و صدرا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان دلدار مامان دلدار ۸ ماهگی
مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری