نظرتون راجب قنداق کردن بچه چیه

۱۰ پاسخ

من که قنداق کردم و راضی ام خیلی خیلی پسرم استخون بندی محکم و صاف و قد بلند ماشاالله😍😍😍

شل باشه خوبه باعث ارامش در خواب میشه تداعی کننده شکم مادر هست
ولی سفت و با بند بستن قنداق کاملا از نظر علمی رد شده و میگن خوب نیست

میگن خوب نیست
اگرم میکنین خیلی شل ببندین
یه متخصص میکفت حتی دستکش و جوراب هم وقتی تو خونه هستین استفاده نکنین چون که بچه با دست وپا زدن محیط اطرافشو میشناسه و عصب هاش شکل میگیره

من قنداق فرنگی گرفتم ک بزارم داخلش بزارمش تو گهواره
ن این قنداق هایی ک دور پیچن و فشار به لگن میارن

من پسرم ک اومد بدنیا تا سه چهار ماه قنداق کردم اگ نبود اصن نمیتونست بخابه همش از خاب میورید بعدم خوبه چون دستو پاهاش صاف میشه و بچه ارامش داره

این که دوستان میگن من مخالفم مادرمن هم بچه های خودشو هم دوتادخترای منو تا ۶ماه شباقنداق میکرد هممون ۷تاخواهربرادریم ودخترای من قدمون بالای ۱۷۵مثل نردبون میمونیم صاف صاف الانم شوهرم میگه بچه که بدنیابیادیادت نره حتماقنداقش کن نمیگم خیلی محکم که بچه نتونه نفس بکشه اماشل هم نبایدباشه

خیلی هم عالی هستش من بچه اولم رو تا چهل روزگی قنداق میکردم

همش خرافات بچه اذیت میشه دختر منو هفت روز قنداق کردن بیچاره دست و پاهاش بسته اما این بچمو نمیزارم

اشتباه ببندی پاو دست بچه کج میشه.

بنظر من شل خوبه که ادیت نیشه

سوال های مرتبط

مامان پیسرک مامان پیسرک هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🩵هامین🩵 مامان 🩵هامین🩵 ۵ ماهگی
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ام بارداری
مامان جوجو ممد 🐣 مامان جوجو ممد 🐣 ۱ ماهگی
مامان کـوهیـــار👑🩵 مامان کـوهیـــار👑🩵 ۱۰ ماهگی
مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان کوهیار کوچولو مامان کوهیار کوچولو ۲ ماهگی
مامان علیسان👶🏻🥹🩵 مامان علیسان👶🏻🥹🩵 ۱ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی