خانوما نظرتون راجب این ست بیمارستانی چیه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

سلام خواهر جان مگه آقاتون هم میخواد زایمان کنه ؟ محض خنده بود
ولی باور کن اصلا ازش استفاده نمیکنی یعنی انقدر درد داری که بعد زایمان به تنها چیزی که فکر نمیکنی پوشیدن لباس ست هست

اینم هست کدومش؟؟؟

تصویر

اینا خرج اضافی هستش

زایمانت تو آبان میوفته سرد میشه . این لباس مناسب نیس . ولی خب قشنگا
ه

خانوما من تازگیا از نی نی مام ست بیمارستانی مادر و کودک سفارش دادم جنسش ساتن مدل پیراهنی هستش رنگ کرم خوشگل هستش کاملا نو نو هستش با قیمت خیلی پایین میتونم بهتون بدم اگر خواستید

من اصلا ارتباط نميگيرم با اين ستا ميخوام برا هركدوممون رو جدا جدا بخرم ولي يك رنگ و تقريبا يه سبك🫢

اولی بشدت نازهههه

اما یکم هزینشون زیاده من یه پیراهن تک معمولی ازشون سوال کردم حدود ۳تومن بود

بعد نی نی اون روزهای اول خیلی لباس کثیف می‌کنه دم به دقیقه باید عوض کنی حیفه کلی پول بدی بابت این چیزا

اا منم اینا را پسندیدم😅
اما اینقدر نمیگیرم تا زایمان کنم😬

چه قیمت هسته اولی گلم میشه بگی

اولی قشنگه

تو این پیج ها توربان واسه خودمون هم دیدی؟قیمتشون چقدره؟میشه توربان سفارش داد

خیلی نازه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ..♡🎀🧸مَهوا مامان ..♡🎀🧸مَهوا ۷ ماهگی
مامان ❤دلوین❤ مامان ❤دلوین❤ ۹ ماهگی