سلام به نظرتون ست بیمارستانی سایز۱بخرم یا۰؟

۱۷ پاسخ

من یک گرفتم

من یک خریدم

من1میگیرم

سلام منم سایز صفرخریدم

من سر پسراولم سایز صفرگرفتم خیلی کم استفاده شد .

من بچه اولم ۱ گرفتم وزنشم ۳و۲۰۰ بودتقریبا
بستگی به قواره لباس داره

بنظرم یک بخری بهتره

۱ بخر

صفر
ولی ۲ دست بیشتر نگیر بچه درجا وزن میگیره

صفر بگیر تا ۲۰ روزگی لازم میشه پسرم ۳/۵ کیلو بود صفر تنشمیکردیم

من صفر خریدم

يك گشاد ميشه براي تنش صفر بخر

ست پنج تیکه صفر بخر توش دور پیچ هم داره

صفر بخر

صفررررر

صفر باید بخری

من صفر خریدم

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کایان🩵👶🏻 مامان کایان🩵👶🏻 ۷ ماهگی
مامان عسل 👱‍♀️🩷 مامان عسل 👱‍♀️🩷 هفته سی‌ام بارداری