من خریدم بنظرم ست بلوزشلواربخری بهتره،کلی تیکه اضافه داره الکی هزینه میکنی
من نگرفتم فقط یه ست پنچ تیکه گرفتم
دوتا رکابی زیر دکمه گرفتم چندتا شلوار تک گرفتم و چندتا سرهمی و ست سه تیکه بنظرم اونا وسیله اضافی و بیخود دارن و خیلی گرونن الکی
مثلا مندستکش یه چفت چدا براش گرفتم 50 تومن ناف بند استفاده نمیشه چون ناف باید در معرض هوا باشه خشک شه
پاپوش استفاده نمیشه
کلاه هم یدونه کمه واقعا چه تابستون باشه چه زمستون خیلی نیازه و تک بکیری بهتره
من۸تیکه گرفتم از ۱۹تیکه و۱۳ تیکه کاربردی تره سایز 0 ۲دست بیشتر نخریدم ی ۸تیکه ی بلوز شلوار
من نخریدم هنوز
ولی از اکثریت شنیدم تکه های بی استفاده هم داخلش زیاد داره.
من ۲۰ تیکه گرفتم ب نظرم همه تیکه هاش کاربردیه
من ۱۳ تیکه نیلی گرفتم بنظرم ۱۹ تیکه ها چرا و پرت زیاد دارن
نه چیزای اضافی زیاد داره همین ۱۳ کافیه
من ۱۳ تیکه خریدم
من مادر کر ۱۹تکه خریدم ک سایزش صفر تا ۳ماهه خوبه اوکیه
به نظر ست باز یا هفت تیکه خیلی بهتره
چون چیزایی داره ک شاید لازمت نشه
ولی اگر بچه اولته بگیر برای بعدی ها استفاده میکنی
من کیدز بو خریدم فقط یه دونه ناف بند اضاف بود همهش بدرد میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.