چه خوشگله طرحش😍مبارکه نی نی
آنلاین گرفتین؟
این سایزش یعنی از ۰ تا ۳ اندازه میشه همش؟
مبارکش باشه 😍
خیلی خوشکله😍😍
اینم برا پسری منه
خیلی خوشگله
این ۱۹ تیکه ها یا کلا جعبه ای هارو طرحش چجوری میبینید باز میکنن براتون؟؟
خیلی خوشگلع🥺😍😍😍😍😍🌸🌸💓
عالی🥰
خیلی قشنگه🩷
سایز چند گرفتین این ۱۹ تیکه رو؟
از کجای مشهد خریدین؟
منم میخوام واسه خرید بیام مشهد اما نمیدونم کجاها داره🤷🏻♀️
سلام عزیزم شما که مشهدین تو مشهد کجا سیسمونی خوب هست؟
خیلی با نمکه مبارکش باشه به سلامتی ودل خوش تنشکنی
خیلیی نازه😍
چند گرفتین
خیلی قشنگه
بسلامتیییی
خیلی گشنگههههههه
خوشگله 😍 مبارکه عزیزم چند گرفتی ؟
ای جانم عزیزم خدا حفظش کنه براتون. بسلامتی فارق بشی ونی نی تو بغلت بگیری
چقدر گرفتی
عالیییی چقدر نازن ، انشالله دختر خانومت ب سلامتی پا بزارع تو این دنیا عشقم
اوخییی😍😍نازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.