ست ۱۹ تکه دخترم
چطوره ؟

تصویر
۱۹ پاسخ

چه خوشگله طرحش😍مبارکه نی نی
آنلاین گرفتین؟

این سایزش یعنی از ۰ تا ۳ اندازه میشه همش؟

مبارکش باشه 😍

خیلی خوشکله😍😍
اینم برا پسری منه

تصویر

خیلی خوشگله

این ۱۹ تیکه ها یا کلا جعبه ای هارو طرحش چجوری می‌بینید باز میکنن براتون؟؟

خیلی خوشگلع🥺😍😍😍😍😍🌸🌸💓

عالی🥰

خیلی قشنگه🩷
سایز چند گرفتین این ۱۹ تیکه رو؟
از کجای مشهد خریدین؟
منم میخوام واسه خرید بیام مشهد اما نمیدونم کجاها داره🤷🏻‍♀️

سلام عزیزم شما که مشهدین تو مشهد کجا سیسمونی خوب هست؟

خیلی با نمکه مبارکش باشه به سلامتی ودل خوش تنشکنی

خیلیی نازه😍

چند گرفتین
خیلی قشنگه
بسلامتیییی

خیلی گشنگههههههه

خوشگله 😍 مبارکه عزیزم چند گرفتی ؟

ای جانم عزیزم خدا حفظش کنه براتون. بسلامتی فارق بشی ونی نی تو بغلت بگیری

چقدر گرفتی

عالیییی چقدر نازن ، انشالله دختر خانومت ب سلامتی پا بزارع تو این دنیا عشقم

اوخییی😍😍نازی

سوال های مرتبط