۹ پاسخ

اره میدم فقط ودرشت قورت میده تو مدفوعش هست
دختر شما چی

من میترسم آلرژی داشته باشه نمیدم

پسر من تو اجیل فقط بادوم زمینی مبخوره نمیدونم زیادیش ضرر نداره که؟

منم میدم، مشکلش چیه؟

نه من از هشت ماهگی هم کره شو میدم هم خود بادومو
بیشتر میان وعده بادو میخوره

اره هم کره هم آجیل

آره من از یکسالگی دادم هم هندی هم زمینی

اره عزیزم

اره من میدم

سوال های مرتبط

مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی