امیدی هست چونکه خدایی هست☺️
تنبلی تخمدان تنها را خوب شدنش اینه پیاده روی کنی
اصلا هم دارو نخوری لاغر بشی و پیاده روی
اصلا دکترا تعجب کردن قبلا گفته بودن باید بری تهران ۱۰۰ملیون هزینه عمل بکنی تا بتونی حامله بشی الان ۴۰سالشه و ی بچه دیگه آورد
سلام عزیزم چرا نشه هیچ کاری غیرممکن نیست خدا خودش کمک میکنه
من زنداداشم چسبندگی داشت دکتر گفت ب هیچ عنوان حامله نمیشی بعد ۱۴سال حامله شد الان ی دختر خوشگل داره
اره حتما اگه خدا بخواد و خودتماسترس نداشته باشی.
من پسرم(بچهدومم)،با تنبلی تخمدان و دوبار رابطه شد.
من خودم هنوزم بعداینهمه مدت تو شوکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.