۵ پاسخ

امیدی هست چونکه خدایی هست☺️

تنبلی تخمدان تنها را خوب شدنش اینه پیاده روی کنی
اصلا هم دارو نخوری لاغر بشی و پیاده روی

اصلا دکترا تعجب کردن قبلا گفته بودن باید بری تهران ۱۰۰ملیون هزینه عمل بکنی تا بتونی حامله بشی الان ۴۰سالشه و ی بچه دیگه آورد

سلام عزیزم چرا نشه هیچ کاری غیرممکن نیست خدا خودش کمک می‌کنه
من زنداداشم چسبندگی داشت دکتر گفت ب هیچ عنوان حامله نمیشی بعد ۱۴سال حامله شد الان ی دختر خوشگل داره

اره حتما اگه خدا بخواد و خودتم‌استرس نداشته باشی.
من پسرم(بچهدومم)،با تنبلی تخمدان و دوبار رابطه شد.
من خودم هنوزم بعداینهمه مدت تو شوکم

سوال های مرتبط

مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ مامان 🙇‍♂️🙇‍♀️ هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامانِ آینده✨ مامانِ آینده✨ قصد بارداری
مامان دیانا کوچولو 🩷 مامان دیانا کوچولو 🩷 هفته بیستم بارداری