۱۲ پاسخ

بالای 10 بستری میکنن .

اگه شیر نداری حتما شیر خشک بده خیلی تاثیر داره هر دو ساعت

هر دو ساعت حتما شیر بده ،گرمی اصلا نخور البته زردیش بالا هم هست مگه دکتر نگفت باید بستری بشه؟اگه نگفته بزارش زیر مهتابی بیار تو خونه یک روزه میاره پایین

دخترمنم زردی داشت شیر خشک کمکی بده بهش ،قطره مخصوص زردی بده بهش ، خودت هم خنکی بخور چون تو شیرت تأثیر می‌گذاره و اینکه اگه میتونی دستگاه برای زردی نوزاد کرایه کن بیار خونه من دوستم تو درمانگاه کار میکرد بهم از روز اول گفت بچت با اینکه خیلی زردیش بالا نیست بزار زیر دستگاه که من نگذاشتم بعد چند روز زردیش بالاتر رفت دیگه رفتم دستگاه کرایه کردم دوروز گذاشتم تو دستگاه زردیش برطرف شد

عزیزم با دستگاه زود میاد پایین تو روز هرچی بزاری بهتره من پسرم همین عدد بود دستگاه اوردم نگفتن ازمایش اینا بده تا یک ماهگی هنوز زرد بود گفتن اگه بعد یک ماه نرفت بعد برو ازمایش بده که خداروشکر زردیش کاملا رفت

بنظر منم ببر بیمارستان بهتره دائم آزمایش و زیر نظر دکتر و پرستاره هرکی یچی نمیگه بهت

دختر من داشت ۱۷ بود زردیش مستقیم بردم بیمارستان بستری شد دکتر گفت چون زود دنیا اومده نمیتونه خوب شیر بخوره دفعه کمه زردی گرفته همونقدریم ک میخوره چون پوستش خشکه جذب پوست میشه
بیمارستان زیر دستگاه مهتابی بود از بالا و پایین روشن بعدم گفت یه وعده شیرتو بخوره ی وعده شیرتو بدوش تو شیشه بده ی وعده شیر خشک بده دادم چند بار دفع کرد زردی اومد زیر ۱۰ مرخصی کرد

دستگاه توخونه بیار کمش میکنه

تند تند شیر بده تا دشویی کنه زیاد کم میشه ..دستگاه هم بذار

دستگا بیار خونه براش
۲ روزه خوب میشع

نترس
ببر بستری کن اونجا بهتر میرسن بهش
تند تند شیرش بده

مهتابی بذار بالای سرش
خنکی بخور فقط که میخوای بهش شیر بدی

سوال های مرتبط