عزیزم پلاکت بچت چند بود؟
تتها راهش بستریه
بستریش کن چندروزی ایشالا زود خوب میشه مرخص میکنن
چند پلاکتش؟
عزیزم بستریش کن بخدا بیمارستان امنیتش بیشتر از خونه اس ...دختر من شهریور ماه سه روز بستری شد به خاطر عفونت خون ....همین که اونجا تبش قطع شد من خیالم راحت شد ۱۰ روز کامل بچم تب میکرد هیچ کس نمیفهمید چیه من نردمو زنده شدم
چرا تنهایی عزیزم ؟
چرا یستریش نکردی پس ؟
پلاکتش ک پایینه حتما ببر بستریش کن پلاکت پایین خطرناکه خدایی نکرده خونریزی داخلی نگیره
زود بستری کن تحت مراقبت باشه، نگران نباش باید قوی باشی الان، خدا کمک میکنه سریع خوب میشه.
پس پدرش کجاس؟
نترس چيزي نيس ايشالله
انشالا که چیزی نیس غصه نخور، خدا مواظبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.