۳ پاسخ

پسرم منم ایطوره‌جیغ میزنه

واااای دخترمنم تازه جیغ یادگرفته دستاشو مشت میکنه و با تمام قدرت جیغ میکشه

نترس هم توی حرف زدن ناتوانن هم رسوندن منظورشون برای همین جیغ میزنن صبوری کن حواسشو پرت کن باارامش باهاش صحبت کن اصلا دادنزن و نگو جیغ نزن

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری