هیچ کار تا دوسالگی باید کمترین نه رو بهش بگی
پسر منم😐😐
فقط بنظرم نباید واکنش بهش نشون بدی
دختر منن عصبی ک میشد میزد تو سرش من رومو اونطرف میکردم انگار ندیدم الان دیگه یادش شده
میگذره؛ تنها کار حفظ خونسردی و آرامشه
چون به بچه این سنی نمیشه اموزش داد فقط از واکنش ما الگو میگیرن
منم همینجوریم 🦥🦥
منم همینجوری م 🚶🏼♂️🚶🏼♂️🚶🏼♂️🚶🏼♂️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.