۶ پاسخ

هیچ کار تا دوسالگی باید کمترین نه رو بهش بگی

پسر منم😐😐

فقط بنظرم نباید واکنش بهش نشون بدی
دختر منن عصبی ک میشد میزد تو سرش من رومو اونطرف میکردم انگار ندیدم الان دیگه یادش شده

میگذره؛ تنها کار حفظ خونسردی و آرامشه
چون به بچه این سنی نمیشه اموزش داد فقط از واکنش ما الگو میگیرن

منم همینجوریم 🦥🦥

منم همینجوری م 🚶🏼‍♂️🚶🏼‍♂️🚶🏼‍♂️🚶🏼‍♂️

سوال های مرتبط