۹ پاسخ

عزیزم دخترتون خوب شد ؟ دختر منم اینجوریه دیگه کم آوردم، روزا هم اینجوری میکنه

من داره میشه هشت ماه که اینجورم شبا اصلا نمیخوابم
ولی اگه تازگیا باشه احتمال زیاد از دندونه

تنها راه یخورده آروم شدنش اینه که دیفن هیدرامین ساده بگیری قبل خواب با انگشتت بمالی به لثه هاش دوبار بمال قشنگ آروم بشه راحتم میخوابه ...استامینوفن بچه رو منگ میکنه ندی بهتره بنظرم ....من ژل گرفتم جواب نداد ...بعدشم سعی کن دندونی اینا بهش نده یا یکاری نکنید که بدتر تحریک بشه بزار روند طبیعی داشته باشه ...پیازچه سبزی هم خیلی خوبه فقط مواظب باش تیکه نکن بره تو دهنش قشنگ یدونه بزرگو کلفتشو بشور بده دستش فقط خیلی مواظب باش

استامیفن بده‌بعضبا‌مبگن‌نده‌ولی نمیشه ببین‌هرچقدر تو‌داری اریت‌میشی اون‌هزار برابر استامیفن پاراکید بده‌هم‌راحت‌مبخابه‌هم‌از دردش کم‌میشه شبای ک‌خیلی گریه‌کرد استامیفن بده اگ کم بود ژل بزن

پسرمنم
تا صب نیم ساعت یبار پامیشه گریه ونق

رفلاکس نداره؟

عزیزم پسر منم دو هفته س همینطوره
چند روز پیش دیدم لثه ش شکافته
روغن بادام شیرین از داروخانه بگیر روزی دو سه بار لثه هاشو بزن زود لثه ش میشکافه دندونش در میاد
تایم در آوردنو کوتاه میکنه
من یه هفته زدم در اومد

من ۴ماهه همینه وضعیتم🙂

اره ممکنه برای دندون باشه براش ژل بزن یکمم استامینوفن بده اگه خیلی اذیته

سوال های مرتبط