۳ پاسخ

منم خیلی درگیر بستن گن بودم
دکتر گفت ساعت شنی 4ماه بعد زایمان ببند فعلا گن بعد زایمان و معمولی ببند چون همچنان بخیه هات تازه ان و ساعت شنی فشار زیادی میاره ب بخیه هات

یا این؟؟؟

تصویر

گن ساعت شنی یا...

تصویر

سوال های مرتبط