تو غذا بریز ف نیش کن فرنی رقیق
چرا سینه خودتو بهش ندادی شاید میخورد
شیرشوو عوض کردی ....شما بگوو با بچه ایی ک غذاا نخوره چکار باید کرد همه کارا میکنم ولی غذاا نمیخوره ک نمیخوره
ابجیمن بچش تا ۹ماهگی شیرخشک خورد دیگکلا فقط غذا میخورد بهتره کع
دختر منم خیلییییی سخت شیر میخوره جدیدا مثلا ۱۰ دقیقه مک میزنه میبینم ۲۰ سیسی خورده با دندون و زبون جلوشو میکیره که نخوره قبلا خیلی زیاذ میخورد ،من فک کنم چون غذا بیشتر میخورن دیکه شیر جذابیتش کم میسه ،اکه خوب غذا میخوره ناراحت نباش چون بعد ۱ سالگی غذا مهم تره ،ولی قطعش نکن عرچقد میخوره بده بهش،یا مثلا امتخان کن ببین تو لیوان نمیتونی بش بدی؟؟ نسبت به شیشه شاید گارد گرفته
شیرخشکشو بریز تو غذاش روزی سه چهار پیمانه داخل فرنیو اتمیلش بریز بخوره
شاید این شیر خشکی که میدی رو دوست نداره
بچه منم بزور شیر میخورده چند باز برنامه کودک گذاشتم با گوشی الان دیگ همیشه باید برنامه ببینه شیر بخوره دیگ هرچقدر غذا یا شیر بدم میخوره امتحان کن
میخای با قاشق بهش بدی امتحان کنی؟
منم الان میخوام سر به بیابون بزارم بخاطر شیر نخوردنش
چه بد چرا بزور شیر میخورن آخه
وزنش کم نیست؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.