عزیزم ما پاک میکنیم میشوریمش همونطوری خام فریز میکنیم،وقتی درمیاریم تازهی تازس
من همیشه سرخ میکنم
یه سال آبپز کردم خوشم نیومد
البته کلا زیادم دوست نداریم خورشت کنگر
سرخ شده
درود یه قل بجوشون با زردچوبه و نمک تا خراب نشه
بخار پز کن دم کنی بزار
آب پز کن
بعد فریزر کن
بزار یه کم بپز روغن بریز یه کم ک موند بزار فریزر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.