۱۰ پاسخ

بدترین عذابه برای مادر غذا نخوردن بچه

میدونی چی کن هر موقع شیر خواست شیرش اماده کن بعد بگو اول باید غذات بخوری بعدش این شیر جایزت میشه میدم بت

پسر منم همین بود بکوب شیر میخورد یکی دوبار بدجور دعواش کردم گفتم شیر نداریم غذاهم نخوری میندازم میره شیشه تو کم کم خورد تا ازسرش افتاد

باید بهش شیر ندی تا از سرش بیفته فقط همین پسرمنم همین جوری بود الان بهتر شده

شیرشو قطع کن غذا یا خوراکی بیار بشین بخور اونم کنارت میخوره هی بگو خیلی خوشمزس تشویق میشه

بذارگشنه بمونه اونقدر میمونه که مجبور شه بیاد بخوره، من دیدم هیچ چاره ای نداره تو شیشه شیرش نمک ریختم زیاد گفتم ببعی ها فلفل خوردن شیرشون خراب شده دیگه نخورد

بايد شيرش رو قطع كني تشويق كني ب غذا خوردن،پاستوريزه بده با ني عروسكي قمقمه ليواناي طرح دار ،كيك خونگي انواع غذاهاي شكلكي ،بايد شير رو قطع كني راهي نداره

شیشه میخوره یا شیرخودت رو؟

خب عزیزم باید شیرش رو قطع کنی چندسالشه؟

پسره یا قند؟؟؟؟🫀

سوال های مرتبط