۳ پاسخ

بله برا بریچه دکتر گفت اگه تا ۳۷ نچرخید ، ۳۸ ختم بارداری میدم بهت

تا پایان ۳۹ نگه میدارن اگه نچرخه سزارین میکنن

اره عزیزم.

سوال های مرتبط