مامانا سکسکه ی زیاد نی نی بخاطر چیه
بارداری فرزندپروری

۸ پاسخ

چجوری سکسکه میکنه من نمیفهمم

من یکماه پیش یه بارسکسکه کرد دیگه خبری نشد....چرااخه؟؟؟؟؟الانم تو۳۰هفتم

معدش میخاد بزرگ بشه

طبیعیه داره ریه تشکیل میشه و رشد می‌کنه حتی بعد به دنیا اومدم اکثرا دارن

نفخ نداری؟

تو هفته ی شماها طبیعیه ریه ش داره بزرگ میشه اخراش کم تر میشه

چون ریه هاش تشکیل شده داره تمرین نفس کشیدن میکنه

فکر میکنم طبیعیه و به خاطر شکلگیری گوارش

سوال های مرتبط

مامان arkan مامان arkan ۱۰ ماهگی
مامان Delin🎀Sevin🎀 مامان Delin🎀Sevin🎀 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حنا بانو😍 مامان حنا بانو😍 هفته سی‌ام بارداری
مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد