مامانا من پسرم هیچی نمیخوره چیکار کنم مولتی ویتامینشم اینه

تصویر
۴ پاسخ

من آویفر میدم

ی سالگی ب بد باید شربت بدین
مث سانستول/ویتاگلوبین/لیکومولتی
این سه تا خوبه

دیارم همینه فکر کنم بخاطر دندونشونه بی اشتهایی❣️من پدیا بست میدم

خودت گرفتی یادکترداد

سوال های مرتبط