من همه چیزو جز تخت و کمد از اونجا خریدم
ارره من جدیدا خرید کردم خدایی قیمتاش خوبه یه دویست سیصد ارزونتره لباساش
من خرید کردم بد نیس قیمتاش خوبه ولی تنوع عبدل اباد خیلی بیشتره همه جیزش قشنگ تره رفتم عبدل اباد کلا تودلم گفتم ای کاش اقا بزرگ خرید نمیکردم
اره عزیزم من خرید کردم نسبت به یسری جاها قیمتش ارزونه و تنوع خیلی زیاد داره یسر عبدل آباد هم برو خیلی چیز های شیکی داره
از نظر من نه گرونه نه ارزون ولی کامله دیگه همچی دارن
اره من سیسمونی رو از اونجا خریدم همه نوع قیمتی داره باید ببینی مد نظرت و هزینه ای که میخوای بکنی چقدره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.