سلام کسی از ترب خرید سیسمونی کرده ؟راضی بوده؟

۵ پاسخ

من کالسکه و تخت کنار مادر برقی خریدم هم کیفیتشون خیلی خوب بود هم از لحاظ قیمت از بقیه جاها پایین تر بود

من برچسب تدی برای اتاق نینی گرفتم عالی بود

لوازم بهداشتی و چند تیکه لباس خریدم عالی بودن و با اینکه جنگ بود سر دو سه روز رسید

از ترب که نمیخری از سایتی که معزفی میکنه میخری
من کالسکه و صندلی ماشینو یه سری خرتو پرتو از طریق ترب خریدم

من امروز از نادری کلی وسیله گرفتم واسش فردا هم از پیشمون میگیرم واسش

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیما و هانا💞 مامان هیما و هانا💞 ۴ ماهگی