خانوما صندلی غذا برا سیسمونی چی پیشنهاد میدید چه مارکی؟

۷ پاسخ

اگر زیر ۱۰ میخوای zooye
بالای ۱۰ کیدیلو

من این صندلی غذا جویی مدل ۶ در ۱ گرفتم تا ۶ سالگی میتونه استفاده کنه . ۳۰ تومن

تصویر

من اینو گرفتم.باتوجه به نیازتون و آپشن هایی که می‌خواین و بودجه تون انتخاب کنین

تصویر

من پرتابل خریدم که هم بتونم رو زمین بشونمش کنارمون هم سر میز بذارم رو صندلی میز ناهار خوری. چون جمع میشه با خودم بیرون از خونه هم میتونم ببرم . مارک سواندا گرفتم

کیدیلو

من این مدلی خریدم، چون هم کم جا میگیره هم روی زمین میشه گذاشت راحت سر سفره هم روی میز... برای سبک زندگی و خونه ما خیلی گزینه خوبی بود

تصویر

من کیدیلو خریدم

سوال های مرتبط

مامان نبات✨️🩵 مامان نبات✨️🩵 ۱۱ ماهگی