ایشالله قسمت همه😄
عزیزم داستاد سهمیه چیه ؟
عزیزم شیر خشک نان کجا دارن
اینجا اصن شیر خشک نیست چجوری اینهمه گرفتی
دونه ای چند خریدی
ولا اینجا یکی بزرو میدن😐چجوری همشو گرفتی؟
سهمیه نهایت۱۰تاست که دوتا آزاد گرفتی؟یا از قبله؟
چجوزی اینهمه گرفتی؟؟؟؟؟
چرا 12تا سهمیه داره
😂😂الان همه بهت میپرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.