۱۰ پاسخ

ایشالله قسمت همه😄

عزیزم داستاد سهمیه چیه ؟

عزیزم شیر خشک نان کجا دارن

اینجا اصن شیر خشک نیست چجوری اینهمه گرفتی

دونه ای چند خریدی

ولا اینجا یکی بزرو میدن😐چجوری همشو گرفتی؟

سهمیه نهایت۱۰تاست که دوتا آزاد گرفتی؟یا از قبله؟

چجوزی اینهمه گرفتی؟؟؟؟؟

چرا 12تا سهمیه داره

😂😂الان همه بهت میپرن

سوال های مرتبط

مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی