وا خب شیوشون کن😶
دکلره به سر هم اجازه نمیدن بزنی بعد شما میخوای بزنی دقیقا رو شکمت
نه نکنی
ضرر داره
وایی منم نمیدونم چیکارشون کنم😂
من اصن شکمم مو نداشت الان داره درباره😐😂
من ک هفته ای دوبار درحال شیو کردنم
کسایی ک گفتن ژیلت بزن یا میزنن ، بعدش ضخیم ، تیره ، پر موتر و ... نمیشه؟
اصلأ شیو نکن درشت و زبر میشه،مو باعث میشه شکم ترک نخوره
🤕🤥😶🫥😶🌫️😐😐😐😐😐🤐🤐
ژیلت بکش ایرادی نداره من از این سونو ب اون سونو شیو میکنم دکلره ک خیلی بده انجام ندی
ن رنگ ک ممنوعه،ژیلت بکش،یا کرم موبر بزن،یا برو اپیلاسیون
بیگودی کن😂😂😂😂
نه دکلره بده که
خب اگه تیغ بدت میاد وکس کن هم بد نیست هم دیر ب دیر در میاد
یموقع جو گیر نشی انجام بدی🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
من نوبت سونو ک دارم ژیلت میکشم دیگه میره تا نوبت بعدی سونو
وااای نهههه
خیلی خوبه دکلره مخصوص داره من یبار کل بدنمو زدم😂ولی الان ضرر داره نزن😅
😐 خب دکلره برا بچت ضرر داره
ضرر داره قطعا
دکتر عادت داره نگران نباش هممون همینیم😁 من البته ماهی یه بار تیغ میزنم
نه طرز دارع
وای خیلی زود به زود درمیاد بعد کلفت و مشکیییی🥲😂
خدایا 🤣🤣🤣 خوب تند تند بزن
نه عزیزم خوب نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.