۲۴ پاسخ

وا خب شیوشون کن😶

دکلره به سر هم اجازه نمیدن بزنی بعد شما می‌خوای بزنی دقیقا رو شکمت

نه نکنی
ضرر داره

وایی منم نمیدونم چیکارشون کنم😂

من اصن شکمم مو نداشت الان داره درباره😐😂

من ک هفته ای دوبار درحال شیو کردنم

کسایی ک گفتن ژیلت بزن یا میزنن ، بعدش ضخیم ، تیره ، پر موتر و ... نمیشه؟

اصلأ شیو نکن درشت و زبر میشه،مو باعث میشه شکم ترک نخوره

🤕🤥😶🫥😶‍🌫️😐😐😐😐😐🤐🤐

ژیلت بکش ایرادی نداره من از این سونو ب اون سونو شیو میکنم دکلره ک خیلی بده انجام ندی

ن رنگ ک ممنوعه،ژیلت بکش،یا کرم موبر بزن،یا برو اپیلاسیون

بیگودی کن😂😂😂😂

نه دکلره بده که

خب اگه تیغ بدت میاد وکس کن هم بد نیست هم دیر ب دیر در میاد

یموقع جو گیر نشی انجام بدی🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من نوبت سونو ک دارم ژیلت میکشم دیگه می‌ره تا نوبت بعدی سونو

وااای نهههه

خیلی خوبه دکلره مخصوص داره من یبار کل بدنمو زدم😂ولی الان ضرر داره نزن😅

😐 خب دکلره برا بچت ضرر داره

ضرر داره قطعا
دکتر عادت داره نگران نباش هممون همینیم😁 من البته ماهی یه بار تیغ میزنم

نه طرز دارع

وای خیلی زود به زود درمیاد بعد کلفت و مشکیییی🥲😂

خدایا 🤣🤣🤣 خوب تند تند بزن

نه عزیزم خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان ستینم🧿❤️ مامان ستینم🧿❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا ایلیا مامان آقا ایلیا ۴ ماهگی
مامان نورا👧🏻🎀 مامان نورا👧🏻🎀 هفته سی‌ونهم بارداری