بچه ها معاینه لگن چطوریه؟چیکار میکنن؟دردناکه؟

۵ پاسخ

من حاضرم هر کاری کنم ولی یکی دستشو نکنه اونجامممممممممممممممممم واااای متنفرممم از این کار خدایاا

دو تا انگشت تا ته میکنه ک معاینه کنه
برای من ک درد داشت یکم 🙁

نه طبیعی میخوام

اگه سزارین بخوای معاینه نداره

منم نمیدونم😣
ولی یکم نگرانم براش

سوال های مرتبط

مامان جوجو ممد🐥 مامان جوجو ممد🐥 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۸ ماهگی
مامان بهراد ❤️ مامان بهراد ❤️ ۷ ماهگی