اصلا چیزی ترسناکی نیس
همین امروز توسط دکترم معاینه لگن شدم. اگه ماهرباشه و ژل زیادبزنه درد زیادی نداره قابل تحمله.کلا ده پونزده ثانیه طول میکشه
افتضاحه افتضاااااااح😶انقد اذیتت میکنن که حد نداره
من ۱۸ساعت درد طبیعی کشیدم
انقد بد معاینه کردن که کیسه ابم پاره شد بردن سزارین
حتما حتما یه جای خوب برو
سلام عزیزم بله من برای اولین بار شنبه گذشته معاینه شدم البته درد شدید کمر داشتم رگم گرفته بود ..رفتم دکترم زرین شهر معاینه کرد.. دقیقا ندیدم چون اولین بارم بود و چند ماهی رابطه نداشته بودم... کمی دردم گرفت .. گمونم دو انگشتش رو فرستاد داخل بعد انگشتها رو از هم دور کرد ببینه لگنم چطور و سر بچه رو هم گفت جای خوبیه
بله دارم. یکم درد داره اما قابل تحمله کاملا و چند ثانیه بیشتر طول نمیکشه.
یه معاینه سادست با دوتا انگشت معاینت میکنه خودتو سفت نکن دردم نداره
دکتربادوتا انگشت معاینه میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.