نه کی میگه این همه بچه میخورن داداش منم میخورد الان ۱۲ سالشه😂
ولی پسرم بهش تهوع دست میده نمیخوره
ن اصلا
تا شیش ماهگی بچه اگه بهش پستونک بدی خیلی خوبه و راحت میشی. خیلی آرومش میکنه و کمتر بی قرار میشه. بعد شیش ماهگی که به غذا خوردن میفتن میتونی ترکش بدی، تو سنی هم هست که راحت تر میزارتش کنار و باعث کج شدن دندونش هم نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.