سلام خانما پستونک باعث کج شدن دندان و لثه میشه؟؟

۳ پاسخ

نه کی میگه این همه بچه میخورن داداش منم میخورد الان ۱۲ سالشه😂
ولی پسرم بهش تهوع دست میده نمیخوره

ن اصلا

تا شیش ماهگی بچه اگه بهش پستونک بدی خیلی خوبه و راحت میشی. خیلی آرومش‌‌ میکنه و کمتر بی قرار میشه. بعد شیش ماهگی که به غذا خوردن میفتن میتونی ترکش بدی، تو سنی هم هست که راحت تر میزارتش کنار و باعث کج شدن دندونش هم نمیشه

سوال های مرتبط

مامان محدثه💕 مامان محدثه💕 ۱۶ ماهگی