۵ پاسخ

کلا پستونک و شیشه هیچ تاثیری روی دندان و لثه نداره.
اینو زمانی متخصص دخترم بهم گفت که برده بودم چکاپ میخواست حلقشو چک کنه .گفتم اشکال نداره پستونکو بکشم دربیاد .گفت نه خانوم این چه حرفیه و برام توضیح داد .
گفت دندان و فک و لثه و فرم سر و پرامتزی شدن پا و هرچیزی که توی بچه ها هست فقط و فقط به ژنشون مربوطه .
مثلا میبینی سر بچت پخ و صاف شد .نگو منو همسرم اینطوری نیستیم .برو بگرد تو ژنتون ببین کی اینطوره.
یه خانمی هم اونحا بود چشمای پسرش رنگی بود .میگفت مادربزرگه شوهرش چشم رنگی بوده
خلاصه که توجه نکن❤️

طولانی مدت بنظرم تاثیر داره
پستونک برای رفلاکس و کولیک بچه میگن خوبه ک خب وقتی تموم شد سعی میکنم ندم دیگه بهش

عزیزم پستونک ارتودنسی بگیر
اگه این ارتودنسی دیگه نگران نباش

ن من ب دخترم میدادم ولی الان دیگه قبول نمیکنه

نه ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا ۷ ماهگی