۱۲ پاسخ

نمیگه چرا برا من رنگ نداره 😀😀😀

شوهر من نمیزاره... حتی میگه جلو ماهورا ارایش نکن. کلا از ارایشو لوازم ارایش خوشش نمیاد😕

عزیزم دختر منم دوست داره بچس چه اشکالی داره مگه

دختر خواهر من همیشه یه رژ صورت لاک ناخون داره چقد قشنگ خودش میزنه رو لباش

نه همه دخترا باید داشته باشن ازینا

خوب کاری کردی منم میخام برا دخترم بخرم. چند خریدی؟

اتفاقا کارخوبی کردی سعی کن درهمه موارد خودت کمکش کنی بهش یادبدی چه اشکالی داره
پسرمنم میشینه کنارم نگام میکنه میگه منم میخام 😂میگم اینا برای مامان هاس فقط قانع میشه

دختر منم داره هر وقت من آرایش می کنم اونم می یار باهاش آرایش می کن

چرااشتباه عزیزم الان دیگه همه دارن و دخترا همه اهل ارایش .الان این بچه هارو نمیشه محدود کرد بهتره رفیقش باشی و بزاری زندگی کنه جوری ک دوسداره

چرا اشتباه
دختر منم داره
براش سایه و براش و بالم لب جداگانه هم گرفتم

دختره و‌این اداهاش😍
اصلا دختر یعنی قرتی بازی

نه چرا اشتباه
منم بچه بودم ازاینا داشتم 😍

سوال های مرتبط